Menu
Toon filters

Bezorgen

Alle artikelen die op werkdagen voor zijn 16:00 uur besteld, worden de volgende dag al geleverd. Tenzij anders staat vermeld bij het product! En de verzending? Die is gratis. Via Track & Trace kun je jouw bestelling altijd volgen.

  • LEVERTIJD
  • Als je op werkdagen voor 16:00 uur een bestelling plaatst bij Ajuweliers, dan wordt deze nog dezelfde dag in behandeling genomen en verstuurd. De levering van het pakket is de volgende werkdag door PostNL. (PostNL levert geen pakketten op zondag en maandag).  Eventueel afwijkende levertijden worden altijd bij het product vermeld.
    Tijdens feestdagen kan de belofte "Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis" niet altijd waargemaakt worden. Er zullen dan afwijkende levertijden gelden.

    Levering is altijd afhankelijk van PostNL

    Product niet op voorraad?

    Het kan echter voor komen dat een product tijdelijk niet bij ons voorradig is en dat wij deze moeten bestellen bij de leverancier. Dit geeft uiteraard enige vertraging, daarom sturen wij dan altijd een e-mail met de verwachte levertijd van het product. Na ontvangst van deze e-mail kun je zelf beslissen of je wilt wachten of dat je de bestelling kosteloos wilt annuleren.
     
  • VERPAKKING
  • Wij van Ajuweliers hechten grote waarde aan tevreden klanten. Daarom worden al de bestellingen, indien je dat wenst, smaakvol verpakt. Uiteraard verzenden wij je aankoop in stevige verpakking, zodat je jouw sieraad of horloge in perfecte staat ontvangt.

  • VOLGEN VAN JE BESTELLING
  • Zodra de bestelling door ons wordt verstuurd, krijgt je van ons een e-mail met de Track & Trace code. Met deze code kun je de bestelling volgen op www.tracktrace.nl. Houdt er rekening mee dat pakketpost over het algemeen later op de dag geleverd wordt dan de normale brievenbuspost.

    Geen zendingen aangetroffen met de track & trace code?

    Het kan voorkomen dat u in Track & Trace de melding krijgt: “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie”. Deze melding wordt getoond wanneer PostNL het pakje nog niet heeft verwerkt. Over het algemeen is de status de volgende dag wel op te vragen. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u hebt de bestelling nog steeds niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeldt hierbij dan altijd uw ordernummer zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.
     
  • AFLEVERING
  • Bezorging op een andere datum?

    Wil je je bestelling op een andere datum ontvangen? Dat kan. Geef dit aan in een e-mail aan onze klantenservice onder vermelding van je naam en ordernummer. Wij zullen onze uiterste best doen om je bestelling op die dag te leveren.

    Pakket gemist?

    Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet thuis bent als het pakketje wordt bezorgd. In dat geval wordt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag nogmaals aangeboden. Mis je ook deze levering? In jouw brievenbus vind je dan een afhaalbewijs van PostNL met de benodigde gegevens. Met dit afhaalbewijs en je legitimatiebewijs kunt je jouw bestelling ophalen bij het aangegeven afhaalpunt.

    Beschadigd pakket?

    Uiteraard word je bestelling met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Mocht je een pakket aangeboden krijgen dat ernstig beschadigd of opengemaakt is, dan adviseren wij dit pakket niet te accepteren, maar retour te laten sturen naar Ajuweliers. Indien je dit wel accepteert, loopt je het risico dat de garantie en verzekering vervalt.
     
  • GRATIS VERZENDING
  • Alle bestellingen worden gratis verzonden in Nederland en België. Ajuweliers.nl verzendt alle pakketten aangetekend per PostNL.